vineri, 4 ianuarie 2013

Antrenorul de la HC Dunarea, Ioan Baban va fi bunic!

Anul 2013 vine cu bucurie in handbalul brailean. Pe langa obiectivele pe care si le-a propus pentru 2013 la HC Dunarea Braila, antrenorul Ioan Baban incepe anul cu o veste buna. Acesta a primit in primele zile ale anului marea veste chiar de la baiatul sau Cristian Baban.
Cristian Baban, fiul antrenorului Ioan Baban, fost jucator la Minaur Baia Mare si actual arbitru de handbal, va deveni anul acesta tatic.
Pentru 2013, profesorul Ioan Baban si-a propus sa-si atinga obiectivul pe care il are cu HC Dunarea si anume sa termine pe un loc cat mai sus in clasament. “Pe plan profesional mai am inca multe de facut. In primul rand doresc tuturor sanatate si putere de munca. La club trebuie sa ne atingem obiectivul, vreau sa incheiem anul competitional pe un loc care sa ne duca in Cupele Europene, pentru asta trebuie sa fim sanatosi si sa trecem cu bine atat peste finalul de tur dar mai ales peste retur, care se anunta foarte greu. Avem multe meciuri importante si grele dar vrem ca la final de an competitional sa incheiem pe un loc care sa ne permita sa jucam din nou in Europa”, a declarat antrenorul de la HC Dunarea Ioan Baban.
Pe plan personal, antrenorul nu si-a propus nimic pentru noul an, insa vestile bune au venit inca din primele zile din 2013. “Nu mai am ce sa-mi doresc pe plan personal, mi-a dat fiul meu cu nora mea cea mai frumoasa veste si anume ca o sa fiu bunic. Nu-mi mai doresc decat sanatate, in rest am de toate, am o familie frumoasa si unita si in curand mai numeroasa”, a declarat in exclusivitate pentru Infobraila, Ioan Baban.