luni, 14 ianuarie 2013

Jucam pe terenul campioanelor

* Oltchim Rm. Valcea – HC Dunarea Braila se joaca maine de la orele 18.00 si va fi transmis in direct de Digisport *
HC Dunarea intalneste maine una dintre cele mai bune echipe din lume. Cu Bulatovic, Barbosa, Navarro dar si cu Neagu in plina forta, Oltchim Ramnicu Valcea este una din echipele care se lupta anul acesta pentru castigarea Ligii Campionilor.
“Intalnim una dintre cele mai bune echipe din lume. Un joc cu Valcea mereu este unul aparte. Valorile care sunt astazi la Valcea ne obliga la un joc frumos. Publicul merita un spectacol handbalistic de exceptie. O sa rulez la acest joc tot lotul, pentru ca merita fiecare jucatoare sa-si aduca aportul intr-un asemenea meci”, a declarat antrenorul de la HC Dunarea.
Nici maine Baban nu are solutii pentru extrema dreapta acolo unde lipseste Brot, fiind nevoit sa joace fortat pe acel post, Liliana Craciun, Nicoleta Esanu sau Sandra Kuridza.
Maine incepand cu orele 18.00, are loc primul meci din etapa cu numarul 10 din Liga Nationala de Handbal Feminin, partida in care fetele antrenate de Ioan Baban joaca pe terenul campioanelor. Partida are loc in sala “Traian” si va fi arbitrata de cuplul Gorina/Melencu din Gorj.
Programul etapei a X-a:
In 18.01  HC Zalau  Univ. – Jolidon Cluj
In 19.01  ASC Corona 2010 Brasov – CSM Bucuresti
In 19.01  CSM Ploiesti – HCM Roman
In 19.01  HC Danubius Galati – HCM Baia Mare
* Baban explica esecul de la Cluj
Cu 22 de greseli in faza de atac, echipei brailene i-a fost practic imposibil sa castige partida din Ardeal.
“Am avut un inceput slab si 2-3 decizii ale arbitrilor ne-au dat peste cap. Am cerut time out inca din primele minute de joc si am schimbat sistemul defensiv de la 5-1 agresiv la 6-0 agresiv si am reusit ca de la -5 sa egalam. In repriza a doua au intervenit multe greseli. Cu 22 de actiuni de atac gresite nu poti castiga un meci, mai ales cand intalnesti o echipa valoroasa precum Clujul. Din pacate ne-am pripit in atac si am ratat chiar si din fazele 1 la 1. M-a surprins totodata si arbitrajul din partea a doua a meciului. Chiar nu am inteles ce au vrut sa arbitreze. Linia de pe semicerc a Clujului, cu Paraschiv, Chintoan si Dinca a fost cu mult peste noi si acolo am avut de pierdut. Trebuie sa ne axam acum pe meciul cu Zalau dar trebuie sa ne pregatim si pentru retur pentru ca este un campionat foarte greu in care echipe precum Baia Mare, Brasov, Bucuresti s-au intarit”, a declarat Ioan Baban
Dupa meciul de maine cu Oltchim, HC Dunarea Braila are la sfarsitul lunii, pe 30 ianuarie derby-ul din Sala Polivalenta cu HC Zalau, aceasta fiind si ultima partida din tur.