sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Adio EHF!



* HC DunareaBraila – HC Kuban Krasnodar 29-24 (18-9) *

Sambata, 17 noiembrie, in fata unui public minunat, HC Dunarea Braila a tras sa intoarca scorul din Rusia si sa se califice mai departe, insa nu a reusit. Sambata, fetele noastre au aratat asa cum trebuie, ca o echipa, ca o familie care se uneste la bine si la rau si care lupta pana la final. A fost cea mai frumoasa si cea mai buna prima repriza facuta de HC Dunarea. Au fost si greseli copilaresti, care nu trebuie sa apara in mod normal nici macar atunci cand ai 10 goluri avans. Ne-am bucurat alaturi de ele la fiecare gol. Am tipat, le-am incurajat si din pacate le-am batut pe umar la final cand s-au recunoscut invinse. Am iesit din Europa dar mai avem multe de spus... Sper sa ajung sa vad Sala Polivalenta Danubius cu tribune pe toate cele 4 parti!