vineri, 9 noiembrie 2012

HC Dunarea este viitor, nu trecut!

Meciul de la Baia Mare ne-a intristat pe toti. Nu incerc sa-mi scuz reporterii, care l-au “ars” pe Ioan Baban amintindu-i pariuri vechi de un an, dar si declaratia halucinanta de dupa meciul pierdut la el acasa in care se intrecea in laude la adresa adversarelor noastre. Trebuie insa sa inteleaga toata lumea ca Nutu, asa cum este alintat profesorul Baban de catre prieteni – printre care, cu mandrie, ma numar si eu – ne-a obisnuit cu victoria, cu jocul bun al echipei noastre fanion: HC Dunarea Braila! Iar jocul de la Baia Mare a fost unul prost, mai ales ca fetele noastre nu au reusit sa treaca peste arbitrajul trupei de la Zalau, arbitraj care ne-a rupt atunci cand conduceam cu doua goluri diferenta! Trebuie insa sa remarcam si faptul ca nu arbitrii le-au transformat in jaloane pe Moldovan si Shutska in special, care au facut ca jocul in aparare sa o aduca in pragul disperarii pe “Pitu” Dobre, care, aparand bine, ne-a salvat de la o diferenta de scor mult mai mare!
Am fost suparati pe Nutu pentru ca nu a gasit inca solutii pentru utilizarea la maximum a Sandrei Kuridza, care a parut ca poate concura cu Muller sau Barbara de la Krim. Am fost suparati ca, vazand scorul, antrenorii echipei noastre s-au gandit sa-l transforme intr-unul de antrenament pentru dubla mansa cu Biseri! Presupun ca asta au vrut sa faca, pentru ca alta scuza rezonabila pentru vraistea care a domnit in repriza a doua nu vad, ca doar nu cred ca, asa cum spun unii, am fi “trantit” meciul de la Baia Mare! Am fost suparati ca echipa nu a jucat bine, dar e dreptul nostru sa fim suparati, drept pe care-l avem pentru ca, INDIFERENT DE REZULTAT NOI SUNTEM TOT ALATURI DE ECHIPA!
Cu siguranta, un joc bun si calificarea cu Biseri in EHF va trimite in uitare meciul de la Baia Mare, iar vulpoiul batran Baban stie acest lucru. Ne va “pacali” iar inimile in weekend si ne va face sa visam frumos, intorsi la realiatea pe care vrem s-o traim, ca doar, vorba aia, n-am castigat, dar totul inca se joaca! Nutu stie cum se traiesc meciurile cand esti implicat total. Stie ca Infobraila este pentru HC Dunarea cum este Marca pentru Real Madrid, adica un ziar de casa! Da! Sunt convins ca adversarii nostri, competitorii nostri, isi rad in barba pentru ca recunosc asta! HC Dunarea merita o astfel de dezvaluire! Iubim echipa asta! Dincolo de meseria noastra suntem suporterii acestei echipe, la fel de bucurosi sau suparati ca si cei care vin meci de meci sa le sustina pe fetele noastre! N-avem pretentia ca pentru asta sa fim apreciati, ba chiar nici intelesi! Stiu ca trairile mele de la meciurile cu mare incarcatura starnesc antipatie, mai ales in randurile celor care nu iubesc aceasta echipa, dar eu asa consider ca trebuie sa scriem deorece minciuna cea mai rea este minciuna celor platiti sa spuna adevarul!
Pot sa te felicit de pe acum pentru calificarea in fata celor de la Biseri, nu-i asa Nutule?
URL: http://www.infobraila.ro/?p=38488